ceník webových stránek

09.12.2012 11:04 Cílem Search-engine Optimization bývá přivést na www stránky návštěvu, bez návštěv je třebaže luxusní web mrtvý a může být na nic.Nemusí být směrodatné zda návštěva přichází z google, mohou být i jiné vyhledávače msn, seznam.cz, yahoo atd., pak tu máme socialní sítě jako myspace, twitter, pinterest a miliony jiných možných zdrojů návštěvnosti.

Video Co-Occurrence

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a stále jsou) základem seo, či spíše, faktory působící na hodnocení web stránek a především i jeho místo ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem předně. Na druhé straně dneska už bude zřejmé, že vliv anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - ověřený jistě. Vliv anchor textu se snižuje z příčin jeho snadné machinace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technologie. Můžeme uvidět, že google klade zvláště největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je obtížné, lidé (snad) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.